hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم|ثبت نام دوره آموزش تبلیغ تخصصی در قم آغاز شد

قم|ثبت نام دوره آموزش تبلیغ تخصصی در قم آغاز شد

مدیر موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) گفت: ثبت نام دوره تبلیغ تخصصی در 2 دوره بلندمدت و کوتاه مدت در بخش مردان و زنان در موسسه آموزش تبلیغ تخصصی دارالزهراء(س) در قم آغاز شد.
به گزارش رویداد ایران_قم،سید ابوالحسن معنوی در جمع خبرنگاران، افزود:  این موسسه در سال 1390 با هدف آموزش تخصصی و کاربردی مسائل دین و ابرازهای تبلیغ در دو واحد برادران و خواهران راه اندازی شده و تاکنون بیش از هزار و 500 تن در این موسسه تحصیل و برای تبلیغ به مناطق مختلف بصورت خانوادگی اعزام شده اند.
وی یادآور شد: در دوره های موسسه مباحثی مانند عقاید، نقد تصوف، تاریخ شیعه، مهارت های تبلیغی، روش کلاس داری، اصول مشاوره،فن خطابه، سواد رسانه و تاریخ تشیع آموزش داده می شود.
معنوی یادآور شد: حضور اساتید برجسته و تراز اول حوزه در موسسه و راه اندازی مهدهای قرآنی از برجستگی های مهم این موسسه است.
وی ابراز کرد:توجه اصلی این موسسه به قشر نوجوان و جوان است و دانشگاه ها و مدارس نقطه هدف این موسسه در مباحثی تبلیغی می باشد.
وی اضافه کرد: فعالیت تشکیلاتی در امر تبلیغ یکی از ویژگی های مهم موسسه است و تا زمانی که یک معضل مشخص شده در منطقه ای خاص ریشه کن نشود، مبلغان از نقاط هدف خارج نمی شوند.
معنوی با بیان اینکه راه اندازی بخش غیرحضوری یکی از چشم اندازهای موسسه است، ابراز داشت: یکی از خصوصیات این موسسه این است  ما رسالت خود را بر آموزش صرف محدود نکرده ایم و مبلغان در طول سال ارتباط خود را در زمینه های مختلف تبلیغی با موسسه حفظ می کنند.
وی اظهار داشت: در ده سال گذشته 10 هزار نفر در موسسه ثبت نام کرده اند که به دلیل سخت گیری های موسسه حدود یک هزار و 500 تن حفظ شده اند.
معنوی با اشاره به اینکه تیم تبلیغی این موسسه تاکنون بیش از 400 کلیپ تبلیغی با موضوعات روز تهیه کرده است، پذیرش مردان در این موسسه با دارا بودن پایه هفتم و خواهران پس از اخذ مدرک دیپلم فراهم است.
مدیر موسسه آموزش مبلغ دارالزهرا(س) گفت: سالانه حدود 200 نفر در موسسه پذیرش می شوند و مبلغان این موسسه برای انجام امور تبلیغی بصورت پیشفرض مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی قرار می گیرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد